کنسرت استاد «شهرام ناظری» به آهنگسازی «فرید الهامی» در تئاتر دولاویل پاریس برگزار شد

جدیدترین کنسرت استاد «شهرام ناظری» به آهنگسازی «فرید الهامی» و با همراهی گروه موسیقی «فردوسی» در روزهای ۱۳ و ۱۴ اکتبر ۲۰۱۷ در تئاتر دولاویل پاریس در کشور فرانسه برگزار شد.

? اجرای موسیقی مقامی تنبور در جدیدترین کنسرت استاد «شهرام ناظری» شوالیه آواز ایران به آهنگسازی «فرید الهامی» و با همراهی و هنرنمایی اعضای گروه موسیقی «فردوسی» در ساعت ۲۰:۳۰ روزهای جمعه و شنبه ۲۱ و ۲۲ مهر ماه جاری (۱۳ و ۱۴ اکتبر ۲۰۱۷) در تئاتر دولاویل شهر پاریس در کشور فرانسه برگزار شد.

? کنسرت تئاتر دولاویل شهر پاریس در دو بخش اجرا شد که در بخش اول موسیقی مقامی و کُردی تنبور به آهنگسازی «فرید الهامی» و در بخش دوم نیز اشعار مولانا توسط استاد «شهرام ناظری» و نوازندگان گروه موسیقی «فردوسی» اجرا شد؛ که دو قطعه بخش دوم این کنسرت، از ساخته‌های «فرید الهامی» و دو قطعه دیگر نیز از آثار قدیمی شوالیه آواز ایران اجرا ‌شد.

? اعضای گروه موسیقی «فردوسی» که استاد «شهرام ناظری» را در اجرای تئاتر دولاویل پاریس همراهی کردند عبارت بودند از: فرید الهامی ـ نوازنده تنبور و شورانگیز، بهروز طاهری ـ نوازنده تنبور، یونس پاکنژاد ـ نوازنده کمانچه، صابر نظرگاهی ـ نوازنده تار و دیوان، سید محمد جابری ـ نوازنده دف و شهاب حمیدی منش ـ نوازنده سازهای کوبه‌ای (پرکاشن).

منبع: mowjonline.ir

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *