سرپرست وآهنگ ساز گروه موسیقی فردوسی:

فرید الهامی از کنسرت استاد ناظری در اردبیل میگوید!

به گزارش یاغیش:سرپرست گروه فردوسی گفت : انتظار داریم دفتر موسیقی با تسریع روند صدور مجوز کنسرت ها ، گروه های موسیقی را در برگزاری هر چه بهتر حمایت وکمک نماید .

الهامی در گفت وگو با بهزادجماعتی سومرین اظهار کرد: ما بیش از بیست مورد بنر در سطح شهر اردبیل وسرعین نصب کردیم وجمعا بیش از دویست هزار پیامک ارسال کرده وبه پخش ده نوبت زیر نویس تلویزیونی اقدام کردیم.

وی گفت: علت این که برنامه با تاخیر شروع شد…اولا باید بلیت های مردم تک به تک  چک می شد و در این فاصله سالن هم  در حال آماده سازی بود.

با توجه به تعداد کثیر علاقمندان موسیقی در اردبیل واین که سالن های ششصد نفره جواب گوی مردم هنر دوست اردبیل نیست این شهر سالن بزرگ موسیقی می خواهد که در شان مردم این خطه هنرخیز باشد که به این  مورد مهم استاد ناظری هم در حین اجرای برنامه اشاره نمود.

سرپرست گروه فردوسی با اعلام این که اخبار نادرستی در رابطه با نبود بلیت و این که بلیت ها با قیمت بسیار بالا در بازار اردبیل به فروش می رود این خبر را کلا کذب اعلام نمود و از خبر گزاری ها نیز به خاطر این خبر نادرست گلایه کرد.

وی بیان کرد : سه روز قبل از کنسرت به خاطر سفر مهم خارج از کشور استاد شهرام ناظری ما به تمام باجه های فروش بلیت وسایت ها اعلام کردیم کنسرت استاد ناظری فقط یک شب در تاریخ نهم مرداد برگزار خواهد شد تا برای روز دوم هیچ بلیتی فروخته نشود!

الهامی با اشاره به این که نسبت به فضای باز سالن و نبود بعضی از سازها  بیشتر از اشعار و آثار مولوی بهره بردیم وبرنامه هایی که با اشعار فردوسی قبلا آماده داشتیم به خاطر نبود سازهای مورد نظر و این که مخاطبین صدای خوب بشنوند اشعار فردوسی اجرا نشد! طوری که شنوندگان و عزیزانی که از نزدیک در سالن بودند هم از صدا راضی بودند و خود استاد ناظری هم با رضایت کار خود را اجرا نمود.

امیدواریم که در برنامه ها وکنسرت های آتی با حذف برخی از مشکلات شاهد اجرای کنسرت های با شکوه تر باشیم.

 

منبع: وبسایت یاغیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *